Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6845
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеброва, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorRebrova, Ganna Oleksandrivna-
dc.contributor.authorРеброва, Анна Александровна-
dc.date.accessioned2020-03-04T12:32:40Z-
dc.date.available2020-03-04T12:32:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРеброва Г. О. Формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей засобами акмеологічних технологій: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ганна Олександрівна Реброва; наук. кер. З. Н. Курлянд; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2019. – 292 с. : табл.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6845-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячене проблемі формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей засобами акмеологічних технологій у професійній підготовці. Спираючись на результати аналізу наукового фонду визначено методологічну основу розробки проблеми формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей: альтернативою усталеній ресурсній концепції розвитку держави стає людиновимірна парадигма, у межах якої людська розумова творча діяльність стає рушійною силою отримання позитивних змін економічного зростання, сталого розвитку, що впливає на якість життя та гуманітарну сферу людства. Диссертационное исследование посвящено проблеме формирования экономической культуры будущих учителей гуманитарных специальностей средствами акмеологических технологий в профессиональной подготовке. Опираясь на результаты анализа научного фонда определена методологическая основа разработки проблемы формирования экономической культуры будущих учителей гуманитарных специальностей. Альтернативой сложившейся ресурсной концепции развития государства становится человекоизмерительная парадигма, в рамках которой человеческая умственная творческая деятельность становится движущей силой получения положительных изменений экономического роста, устойчивого развития, влияет на качество жизни и гуманитарную сферу человечества. The contents of the abstract The dissertation is devoted to the problem of forming economic culture of future humanities teachers by means of acmeological technologies in professional training. Based on the results of the scientific fund analysis, the methodological fundamentals of developing the problem of forming economic culture of future humanities teachers are determined: the alternative to the well-established resource conception of the state development is the human-dimensional paradigm within which the human mental creative activity becomes the driving force of receiving positive changes of economic growth, sustainable development which influences the quality of life and the humanitarian sphere of mankind.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectекономічна культураuk
dc.subjectмайбутні вчителі гуманітарних спеціальностейuk
dc.subjectакмеологічні технологіїuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectекспериментальна методикаuk
dc.subjectэкономическая культураuk
dc.subjectбудущие учителя гуманитарных специальностейuk
dc.subjectакмеологические технологииuk
dc.subjectпедагогические условияuk
dc.subjecteconomic cultureuk
dc.subjectfuture humanities teachersuk
dc.subjectacmeological technologiesuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectexperimental methodologyuk
dc.titleФормування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей засобами акмеологічних технологійuk
dc.title.alternativeFormation of economic culture of future teachers of humanities by means of acmeological technologiesuk
dc.title.alternativeФормирование экономической культуры будущих учителей гуманитарных специальностей средствами акмеологических технологийuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrova Hanna Oleksandrivna.pdf2.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.