Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6825
Назва: Аналіз завдань практичного змісту ЗНО з математики 2017-2019 років
Інші назви: Analysis of practical content tasks of zno in mathematics 2017-2019
Автори: Яковлєва, Ольга Миколаївна
Iakovlieva, Olga Mykolaivna
Каплун, Вікторія Михайлівна
Каплун, Виктория Михайловна
Kaplun, Viktoriia
Ключові слова: завдання практичного змісту
математика
зовнішнє незалежне оцінювання
класифікація
аналіз
practical content tasks
mathematics
external independent evaluation
classification
analysis
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Бібліографічний опис: Яковлєва О. М. Аналіз завдань практичного змісту ЗНО з математики 2017-2019 років / О. М. Яковлєва // Physical and Mathematical Education. Фізико-математична освіта : наук. журнал. - 2019. Issue 4(22). - С. 142-149.
Короткий огляд (реферат): Автори дослідили динаміку змін завдань ЗНО практичного змісту щодо їх якості та кількості за останні роки, класифікували та проаналізували їх за формою, обсягом, складністю, темами та класами. Зроблений аналіз виявив значні проблеми щодо вмінь учнів застосовувати отримані математичні знання на практиці, хоча дослідження підручників 5-11 класів і навчальних програм з математики показало, що вони містять достатню кількість завдань практичного змісту, а опанування завдань практичного змісту передбачено у всіх класах. Задля покращення ситуації вчителеві не треба уникати роботи з цими завданнями, потрібно планувати уроки таким чином, щоб завдання практичного змісту розглядались і залучались до освітнього процесу систематично, протягом усіх років навчання математики. The authors investigated the dynamics of changes in the ZNO practical content tasks in terms of quality and quantity in recent years, classified and analyzed them by form, scope, complexity, topics and classes. The analysis revealed significant problems with students' ability to apply their mathematical knowledge in practice, although studies of 5-11 grade textbooks and mathematics training programs showed that they contained a sufficient number of practical content tasks, and mastery of practical content tasks is provided in all grades. In order to improve the situation, the teacher should not avoid working with these tasks; lessons should be planned in such a way that the problems of practical content are considered and involved in the educational process systematically, throughout the years of teaching mathematics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6825
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої математики і статистики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iakovlieva Olga Mykolaivna 2019 .4.pdf1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.