Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6777
Назва: Психолінгвістичні підходи щодо розвитку в дошкільників операцій і дій аудіювання художніх творів
Інші назви: Психолингвистические подходы к развитию у дошкольников операций и действий аудирования художественных произведений
Psycholinguistic approaches to the development of preschoolers’ skills of operations and actions of artistic works comprehension
Автори: Харченко, Н. В.
Ключові слова: listening
speech perception
understanding of speech
meaning
content
artistic work
аудіювання
значення
сприймання мовлення
розуміння мовлення
смисл
художній твір
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Харченко Н. В. Психолінгвістичні підходи щодо розвитку в дошкільників операцій і дій аудіювання художніх творів / Н. В. Харченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 207-213.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problem of development of preschoolers’ skills of operations and actions of artistic works comprehension. On the basis of the analysis of scientific literature, it has been stated that in preschool childhood the listening comprehension development has two stages: from the understanding of the “plane of meaning” to the understanding of the “plane of content”. The complex of listening comprehension operations and actions which is necessary to form at the preschool age has been distinguished. The psycholinguistic ways of the development of preschoolers’ operations and actions of artistic works listening comprehension and understanding have been offered. У статті розглянуто актуальність проблеми розвитку в дошкільників аудіативних операцій і дій. На основі аналізу наукової літератури з’ясовано, що в дошкільному дитинстві розвиток розуміння художнього твору проходить два ступеня – від розуміння “плану значення” до розуміння “плану смислу”. Виокремлено комплекс аудіативних операції й дій, що потребують формування у дітей. Запропоновано психолінгвістичні шляхи розвитку в дітей операцій і дій сприймання й розуміння літературно-художніх творів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6777
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khachenko.pdf282.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.