Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6739
Назва: | Подготовка будущих воспитателей к работе в условиях инклюзии |
Інші назви: | Підготовка майбутніх вихователів до роботи в умовах інклюзії Training the students of the department of pre-school pedagogy for work under the inclusion conditions |
Автори: | Коргун, Лариса Миколаївна Коргун, Лариса Николаевна Korhun, Larysa Mykolayivna |
Ключові слова: | inclusion children with special needs psycho-physical defect color stimuli инклюзия дети с особыми потребностями психофизический дефект цветовые стимулы |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Коргун Л. Н. Подготовка будущих воспитателей к работе в условиях инклюзии / Л. Н. Коргун // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 102-106. |
Короткий огляд (реферат): | Based on the use of the relations color test the attitude of future preschool teachers to children with special needs is shown. The concept of a “preschooler” created a positive effect on the almost all students and caused an emotional acceptance of the most testees. A color often associated with the definition of a "preschooler" is yellow. Also the students have demonstrated some relatively positive attitude to the concept of a "child with special needs". This concept is associated with the green color. In the reception of the definitions of an "abnormal child" and a "child with mental retardation" some negative attitude was prevailing. Associated color is gray. As a result of the methodology of general awareness of students regarding children with developmental disabilities its average level was dominating.У статті обгрунтовано необхідність спеціальної підготовки студентів факультету дошкільної педагогіки до роботи в умовах інклюзивної освіти. Для визначення готовності студентів до роботи в інклюзивних освітніх установах вивчені емоційні компоненти уподобання студентами понять, що позначають різні категорії дітей з особливими потребами. Запропоновано деякі форми удосконалення навчального процесу, таких його складових, як організація аудиторних практичних занять та позааудиторна виховна робота. Запропоновані зміни дозволили студентам подолати бар'єр неприйняття дітей з психофізичними вадами та виявилися досить ефективними для формування емоційно позитивного ставлення до них. В статье обоснована необходимость специальной подготовки студентов факультета дошкольной педагогики к работе в условиях инклюзивного образования. Для определения готовности студентов к работе в инклюзивных образовательных учреждениях изучены эмоциональные компоненты предпочтения студентами понятий, обозначающих различные категории детей с особыми потребностями. Предложены некоторые формы усовершенствования учебного процесса, таких его составляющих, как организация аудиторных практических занятий и внеаудиторная воспитательная работа. Предложенные изменения позволили студентам преодолеть барьер непринятия детей с психофизическими дефектами и оказались достаточно эффективными для формирования эмоционально положительного отношения к ним. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6739 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Korhun.pdf | 215.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.