Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6676
Назва: Роль куратора як наставника студентської групи в організації роботи в позааудиторний час
Автори: Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Ключові слова: роль куратора
наставник студентської групи
організація роботи
позааудиторний час
Дата публікації: 2006
Видавництво: СМИЛ
Бібліографічний опис: Осипова Т. Ю. Роль куратора як наставника студентської групи в організації роботи в позааудиторний час / Т. Ю.Осипова // Матеріали всеукр. науково-практ. семінару «Проблеми психолого-педагогічного супроводу підготовки фахівців у вищій школі», (22 грудня 2006 р.). – Одеса : СМИЛ, 2006. – С. 39–41.
Короткий огляд (реферат): В умовах позааудиторної роботи студенти спочатку вчаться проникати у внутрішній світ своїх товаришів, розуміти їх психічний стан, по можливості впливати на нього, враховувати їхні інтереси, здібності, схильності, прогнозувати їх поведінку у виховних ситуаціях, уміти поставити себе на місце іншого, бачити ці зміни, які відбуваються з учасниками заходів, що проходять. Така позааудиторна дозволяє побачити типові утруднення, з якими вчитель стикається у повсякденній діяльності. Незважаючи на те, що шкільна аудиторія має свою специфіку, професійно спрямована позааудиторна робота забезпечує умови для формування загальнопедагогічних умінь, професійних здібностей, моральних якостей і психічних властивостей особистості, необхідних учителю в його професійній діяльності. This article deals with the role of the tutor as a master in organization of student group’s work in free time.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6676
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol kuratora.pdf354.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.