Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6625
Назва: Ноологотеоретичний підхід як особистісний потенціал у формуванні життєвих цінностей студентської молоді
Інші назви: Noological and theoretical approach as a personal potential in the formation of student youth’s life values
Автори: Марциняк-Дорош, О. М.
Ключові слова: life value hierarchy
noethic-mental-physical dimension of a personality
autodistance
intentionality
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Марциняк-Дорош О. М. Ноологотеоретичний підхід як особистісний потенціал у формуванні життєвих цінностей студентської молоді / О. М. Марциняк-Дорош // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 9. – С. 146-150.
Короткий огляд (реферат): This article deals with some interesting theories of human value hierarchy as well as discloses and analyses the factors that influence on formation of modern students’ life values. The conclusions of this research point to the fact that higher concentration of the goals and satisfaction of psychical needs is able to relieve psychological stress (internal conflicts) of students. Different beliefs influence on the way of value and emotional development that form the world view of a young person.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6625
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martsyniak-Dorosh.pdf251.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.