Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6533
Назва: Професійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспекти
Інші назви: Professional and pedagogical self-design of future education managers: theoretical aspects
Автори: Дін Юйцзін
Ding Yujing
Ключові слова: акмеологія
майбутній менеджер освіти
навчальний заклад
прогностична компетентність
самопроектування
теоретико-методологічні підходи
acmeology
future education manager
prognostic competence
self design
synergetic acmeology
theoretical and methodological approaches
educational institution
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дін Юйцзін Професійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспекти / Юйцзін Дін // Наука і освіта. – 2019. – №2. – С. 34-43.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто самопроектування як важливий елемент для професійно-педагогічної підготовки майбутніх менеджерів освіти. Відзначається, що професійна діяльність фахівців не може бути достатньо якісною без сформованості прогностичної і проектної компетентностей. Концентрацію індивідуального досвіду під вирішення професійних завдань забезпечує актопсихологічна компетентність. Менеджер сучасного навчального закладу – це професіонал, який свідомо і постійно підвищує свою кваліфікацію не тільки за допомогою організованих форм, а й у ході самопізнання, самодіагностування, самопроектування, самовдосконалення. The article considers self design as an important element for the professional and pedagogical training of future education managers. It is noted that the specialists’ professional activit ies cannot be sufficient for quality without the formation of prognostic and design competencies. The concentration of individual experience in solving professional problems provides act psychological competence. The manager of a modern educational institu tion is a professionalwho consciously and constantly improves his /her qualifications not only by means of organized forms, but also in thecourse of self knowledge, self diagnosis, self design, and self improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6533
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ding Yujing.pdf811.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.