Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6533
Назва: Професійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспекти
Інші назви: Профессионально-педагогическое самопроектирования будущих менеджеров образования: теоретические аспекты
Professional and pedagogical self-design of future education managers: theoretical aspects
Автори: Дін Юйцзін
Ding Yujing
Ключові слова: акмеологія
майбутній менеджер освіти
навчальний заклад
прогностична компетентність
самопроектування
теоретико-методологічні підходи
acmeology
future education manager
prognostic competence
self design
synergetic acmeology
theoretical and methodological approaches
educational institution
акмеология
будущие менеджеры образования
прогностическая компетентность
самопроектирование
теоретико-методологические подходы
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дін Юйцзін Професійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспекти / Юйцзін Дін // Наука і освіта. – 2019. – №2. – С. 34-43.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто самопроектування як важливий елемент для професійно-педагогічної підготовки майбутніх менеджерів освіти. Відзначається, що професійна діяльність фахівців не може бути достатньо якісною без сформованості прогностичної і проектної компетентностей. Концентрацію індивідуального досвіду під вирішення професійних завдань забезпечує актопсихологічна компетентність. Менеджер сучасного навчального закладу – це професіонал, який свідомо і постійно підвищує свою кваліфікацію не тільки за допомогою організованих форм, а й у ході самопізнання, самодіагностування, самопроектування, самовдосконалення. В статье рассмотрены самопроектирования как важный элемент для профессионально-педагогической подготовки будущих менеджеров образования. Отмечается, что профессиональная деятельность специалистов не может быть достаточно качественной без сформированности прогностической и проектной компетенций. Концентрацию индивидуального опыта в решении профессиональных задач обеспечивает актопсихологична компетентность. Менеджер современного учебного заведения - это профессионал, который сознательно и постоянно повышает свою квалификацию не только с помощью организованных форм, но и в ходе самопознания, самодиагностики, самопроектирования, самосовершенствования. The article considers self design as an important element for the professional and pedagogical training of future education managers. It is noted that the specialists’ professional activit ies cannot be sufficient for quality without the formation of prognostic and design competencies. The concentration of individual experience in solving professional problems provides act psychological competence. The manager of a modern educational institu tion is a professionalwho consciously and constantly improves his /her qualifications not only by means of organized forms, but also in thecourse of self knowledge, self diagnosis, self design, and self improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6533
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ding Yujing.pdf811.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.