Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6533
Title: Професійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспекти
Other Titles: Профессионально-педагогическое самопроектирования будущих менеджеров образования: теоретические аспекты
Professional and pedagogical self-design of future education managers: theoretical aspects
Authors: Дін Юйцзін
Ding Yujing
Keywords: акмеологія
майбутній менеджер освіти
навчальний заклад
прогностична компетентність
самопроектування
теоретико-методологічні підходи
acmeology
future education manager
prognostic competence
self design
synergetic acmeology
theoretical and methodological approaches
educational institution
акмеология
будущие менеджеры образования
прогностическая компетентность
самопроектирование
теоретико-методологические подходы
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Дін Юйцзін Професійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспекти / Юйцзін Дін // Наука і освіта. – 2019. – №2. – С. 34-43.
Abstract: У статті розглянуто самопроектування як важливий елемент для професійно-педагогічної підготовки майбутніх менеджерів освіти. Відзначається, що професійна діяльність фахівців не може бути достатньо якісною без сформованості прогностичної і проектної компетентностей. Концентрацію індивідуального досвіду під вирішення професійних завдань забезпечує актопсихологічна компетентність. Менеджер сучасного навчального закладу – це професіонал, який свідомо і постійно підвищує свою кваліфікацію не тільки за допомогою організованих форм, а й у ході самопізнання, самодіагностування, самопроектування, самовдосконалення. В статье рассмотрены самопроектирования как важный элемент для профессионально-педагогической подготовки будущих менеджеров образования. Отмечается, что профессиональная деятельность специалистов не может быть достаточно качественной без сформированности прогностической и проектной компетенций. Концентрацию индивидуального опыта в решении профессиональных задач обеспечивает актопсихологична компетентность. Менеджер современного учебного заведения - это профессионал, который сознательно и постоянно повышает свою квалификацию не только с помощью организованных форм, но и в ходе самопознания, самодиагностики, самопроектирования, самосовершенствования. The article considers self design as an important element for the professional and pedagogical training of future education managers. It is noted that the specialists’ professional activit ies cannot be sufficient for quality without the formation of prognostic and design competencies. The concentration of individual experience in solving professional problems provides act psychological competence. The manager of a modern educational institu tion is a professionalwho consciously and constantly improves his /her qualifications not only by means of organized forms, but also in thecourse of self knowledge, self diagnosis, self design, and self improvement.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6533
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ding Yujing.pdf811.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.