Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДін Юйцзін-
dc.contributor.authorDing Yujing-
dc.date.accessioned2020-02-12T08:00:19Z-
dc.date.available2020-02-12T08:00:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДін Юйцзін Професійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспекти / Юйцзін Дін // Наука і освіта. – 2019. – №2. – С. 34-43.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6533-
dc.description.abstractУ статті розглянуто самопроектування як важливий елемент для професійно-педагогічної підготовки майбутніх менеджерів освіти. Відзначається, що професійна діяльність фахівців не може бути достатньо якісною без сформованості прогностичної і проектної компетентностей. Концентрацію індивідуального досвіду під вирішення професійних завдань забезпечує актопсихологічна компетентність. Менеджер сучасного навчального закладу – це професіонал, який свідомо і постійно підвищує свою кваліфікацію не тільки за допомогою організованих форм, а й у ході самопізнання, самодіагностування, самопроектування, самовдосконалення. В статье рассмотрены самопроектирования как важный элемент для профессионально-педагогической подготовки будущих менеджеров образования. Отмечается, что профессиональная деятельность специалистов не может быть достаточно качественной без сформированности прогностической и проектной компетенций. Концентрацию индивидуального опыта в решении профессиональных задач обеспечивает актопсихологична компетентность. Менеджер современного учебного заведения - это профессионал, который сознательно и постоянно повышает свою квалификацию не только с помощью организованных форм, но и в ходе самопознания, самодиагностики, самопроектирования, самосовершенствования. The article considers self design as an important element for the professional and pedagogical training of future education managers. It is noted that the specialists’ professional activit ies cannot be sufficient for quality without the formation of prognostic and design competencies. The concentration of individual experience in solving professional problems provides act psychological competence. The manager of a modern educational institu tion is a professionalwho consciously and constantly improves his /her qualifications not only by means of organized forms, but also in thecourse of self knowledge, self diagnosis, self design, and self improvement.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectакмеологіяuk
dc.subjectмайбутній менеджер освітиuk
dc.subjectнавчальний закладuk
dc.subjectпрогностична компетентністьuk
dc.subjectсамопроектуванняuk
dc.subjectтеоретико-методологічні підходиuk
dc.subjectacmeologyuk
dc.subjectfuture education manageruk
dc.subjectprognostic competenceuk
dc.subjectself designuk
dc.subjectsynergetic acmeologyuk
dc.subjecttheoretical and methodological approachesuk
dc.subjecteducational institutionuk
dc.subjectакмеологияuk
dc.subjectбудущие менеджеры образованияuk
dc.subjectпрогностическая компетентностьuk
dc.subjectсамопроектированиеuk
dc.subjectтеоретико-методологические подходыuk
dc.titleПрофесійно-педагогічне самопроектування майбутніх менеджерів освіти: теоретичні аспектиuk
dc.title.alternativeПрофессионально-педагогическое самопроектирования будущих менеджеров образования: теоретические аспектыuk
dc.title.alternativeProfessional and pedagogical self-design of future education managers: theoretical aspectsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ding Yujing.pdf811.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.