Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6443
Назва: Оцінка мотивації та самостійності до занять фізичної культури студентів вищого навчального закладу
Інші назви: Оценка мотивации и самостоятельности к занятиям физической культуры студентов высшего учебного заведения
Evaluation of university students’ independence and motivation to exercises
Автори: Головченко, Олексій Іванович
Головченко, Алексей Иванович
Holovcenko, Oleksii
Востоцька, І. Ф.
Осипова, І. Л.
Ключові слова: independence
motivation
physical education
students
самостійність
мотивація
фізична культура
студенти
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Головченко О. І. Оцінка мотивації та самостійності до занять фізичної культури студентів вищого навчального закладу / О. І. Головченко, І. Ф. Востоцька, І. Л. Осипова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 8. – С. 40-44.
Короткий огляд (реферат): Physical education in higher educational establishment is an integral part of the formation of general and professional culture of personality; preserving and strengthening health; maintenance of healthy lifestyle; improvement of efficiency; creating conditions for continuing active creative longevity; and growth and improvement of its development and use of acquired skills in work, social and other activities. Оскільки проблема стану здоров’я працездатного населення вимагає пошук шляхів удосконалення фізичного здоров’я, проведено дослідження стану мотивації та розвитку самостійності студентів вищих навчальних закладів на заняттях фізичної культури на підставі суб’єктивної оцінки. Для виконання поставленого завдання опитано 92 студенти 1-4 курсів Інституту педагогіки та практичної психології 2014 року на базі Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. У результаті дослідження встановлена структура вподобань: легка атлетика (32,6±4,8%), спортивні ігри, зокрема футбол (23,9±4,5%), баскетбол (17,4±3,9%). Стан здоров’я та рівень фізичної підготовки студентів відповідає «доброму» рівні (59,8±5,1%, 54,3±5,2%, відповідно). Провідними мотивами до занять фізичною культурою у вищому навчальному закладі є форма занять фізичною культурою у вигляді туристичних походів (78,3±4,3%), створення фізкультурих свят (72,8±4,6%) та навчання дисципліні та організованості (50±5,2%). Умовами розвитку самостійності є педагогічний прийом – делегування повноважень викладача фізичної культури на студента та високий рівень дисципліни під час занять фізичною культрою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6443
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovchenko, Vostotska, Osypova.pdf414.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.