Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6443
Title: Оцінка мотивації та самостійності до занять фізичної культури студентів вищого навчального закладу
Other Titles: Оценка мотивации и самостоятельности к занятиям физической культуры студентов высшего учебного заведения
Evaluation of university students’ independence and motivation to exercises
Authors: Головченко, Олексій Іванович
Головченко, Алексей Иванович
Holovcenko, Oleksii
Востоцька, І. Ф.
Осипова, І. Л.
Keywords: independence
motivation
physical education
students
самостійність
мотивація
фізична культура
студенти
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Головченко О. І. Оцінка мотивації та самостійності до занять фізичної культури студентів вищого навчального закладу / О. І. Головченко, І. Ф. Востоцька, І. Л. Осипова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 8. – С. 40-44.
Abstract: Physical education in higher educational establishment is an integral part of the formation of general and professional culture of personality; preserving and strengthening health; maintenance of healthy lifestyle; improvement of efficiency; creating conditions for continuing active creative longevity; and growth and improvement of its development and use of acquired skills in work, social and other activities. Оскільки проблема стану здоров’я працездатного населення вимагає пошук шляхів удосконалення фізичного здоров’я, проведено дослідження стану мотивації та розвитку самостійності студентів вищих навчальних закладів на заняттях фізичної культури на підставі суб’єктивної оцінки. Для виконання поставленого завдання опитано 92 студенти 1-4 курсів Інституту педагогіки та практичної психології 2014 року на базі Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. У результаті дослідження встановлена структура вподобань: легка атлетика (32,6±4,8%), спортивні ігри, зокрема футбол (23,9±4,5%), баскетбол (17,4±3,9%). Стан здоров’я та рівень фізичної підготовки студентів відповідає «доброму» рівні (59,8±5,1%, 54,3±5,2%, відповідно). Провідними мотивами до занять фізичною культурою у вищому навчальному закладі є форма занять фізичною культурою у вигляді туристичних походів (78,3±4,3%), створення фізкультурих свят (72,8±4,6%) та навчання дисципліні та організованості (50±5,2%). Умовами розвитку самостійності є педагогічний прийом – делегування повноважень викладача фізичної культури на студента та високий рівень дисципліни під час занять фізичною культрою.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6443
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holovchenko, Vostotska, Osypova.pdf414.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.