Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловченко, Олексій Іванович-
dc.contributor.authorГоловченко, Алексей Иванович-
dc.contributor.authorHolovcenko, Oleksii-
dc.contributor.authorВостоцька, І. Ф.-
dc.contributor.authorОсипова, І. Л.-
dc.date.accessioned2020-02-07T09:38:10Z-
dc.date.available2020-02-07T09:38:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГоловченко О. І. Оцінка мотивації та самостійності до занять фізичної культури студентів вищого навчального закладу / О. І. Головченко, І. Ф. Востоцька, І. Л. Осипова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 8. – С. 40-44.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6443-
dc.description.abstractPhysical education in higher educational establishment is an integral part of the formation of general and professional culture of personality; preserving and strengthening health; maintenance of healthy lifestyle; improvement of efficiency; creating conditions for continuing active creative longevity; and growth and improvement of its development and use of acquired skills in work, social and other activities. Оскільки проблема стану здоров’я працездатного населення вимагає пошук шляхів удосконалення фізичного здоров’я, проведено дослідження стану мотивації та розвитку самостійності студентів вищих навчальних закладів на заняттях фізичної культури на підставі суб’єктивної оцінки. Для виконання поставленого завдання опитано 92 студенти 1-4 курсів Інституту педагогіки та практичної психології 2014 року на базі Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. У результаті дослідження встановлена структура вподобань: легка атлетика (32,6±4,8%), спортивні ігри, зокрема футбол (23,9±4,5%), баскетбол (17,4±3,9%). Стан здоров’я та рівень фізичної підготовки студентів відповідає «доброму» рівні (59,8±5,1%, 54,3±5,2%, відповідно). Провідними мотивами до занять фізичною культурою у вищому навчальному закладі є форма занять фізичною культурою у вигляді туристичних походів (78,3±4,3%), створення фізкультурих свят (72,8±4,6%) та навчання дисципліні та організованості (50±5,2%). Умовами розвитку самостійності є педагогічний прийом – делегування повноважень викладача фізичної культури на студента та високий рівень дисципліни під час занять фізичною культрою.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectindependenceuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectphysical educationuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectсамостійністьuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectстудентиuk
dc.titleОцінка мотивації та самостійності до занять фізичної культури студентів вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeОценка мотивации и самостоятельности к занятиям физической культуры студентов высшего учебного заведенияuk
dc.title.alternativeEvaluation of university students’ independence and motivation to exercisesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holovchenko, Vostotska, Osypova.pdf414.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.