Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6420
Назва: Рекомендації з оцінювання та прогнозування педагогічної діяльності
Інші назви: Guidelines for evaluation and prediction in pedagogical activity
Автори: Шаматажи Світлана Валентинівна
Ключові слова: educational activities success
evaluation
prediction
integrated evaluation
self-management
pedagogical self-management
self-evaluation
self-development
успішність педагогічної діяльності
оцінювання
прогнозування
комплексна оцінка
самоврядування
педагогічне самоврядування
самооцінка
саморозвиток
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Шаматажи С. В. Рекомендації з оцінювання та прогнозування педагогічної діяльності / С. В. Шаматажи // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 187-191.
Короткий огляд (реферат): Teaching activities as the object of management, evaluation and prediction is a complex phenomenon, implementation of which takes place in education and training through a number of internal and external factors in relation to the system. Proper understanding of the structure and properties of the educational system is essential for understanding performance of its activities. The objective function can be considered socially and professionally meaningful to the individual in teaching and especially in considering the educational process. The control system includes two subsystems: planning and regulation. У даній статті розглядається характеристика методичних аспектів з оцінювання й прогнозування успішності педагогічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6420
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shamatazhy.pdf396.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.