Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6420
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаматажи Світлана Валентинівна-
dc.date.accessioned2020-02-06T11:45:17Z-
dc.date.available2020-02-06T11:45:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШаматажи С. В. Рекомендації з оцінювання та прогнозування педагогічної діяльності / С. В. Шаматажи // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 187-191.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6420-
dc.description.abstractTeaching activities as the object of management, evaluation and prediction is a complex phenomenon, implementation of which takes place in education and training through a number of internal and external factors in relation to the system. Proper understanding of the structure and properties of the educational system is essential for understanding performance of its activities. The objective function can be considered socially and professionally meaningful to the individual in teaching and especially in considering the educational process. The control system includes two subsystems: planning and regulation. У даній статті розглядається характеристика методичних аспектів з оцінювання й прогнозування успішності педагогічної діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjecteducational activities successuk
dc.subjectevaluationuk
dc.subjectpredictionuk
dc.subjectintegrated evaluationuk
dc.subjectself-managementuk
dc.subjectpedagogical self-managementuk
dc.subjectself-evaluationuk
dc.subjectself-developmentuk
dc.subjectуспішність педагогічної діяльностіuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectкомплексна оцінкаuk
dc.subjectсамоврядуванняuk
dc.subjectпедагогічне самоврядуванняuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.titleРекомендації з оцінювання та прогнозування педагогічної діяльностіuk
dc.title.alternativeGuidelines for evaluation and prediction in pedagogical activityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shamatazhy.pdf396.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.