Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/641
Назва: Підготовка вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів
Інші назви: Preparation of the humanitarian teachers for the test evaluation of students’ academic achievements
Автори: Ремез, Наталія Дмитрівна
Remez, Natalia Dmytrivna
Ключові слова: тестове оцінювання
вчителі гуманітарних дисциплін
післядипломна освіта
підготовка
готовність
педагогічні умови
навчальні досягнення учнів
тестовое оценивание
test evaluation
humanitarian teachers
post-graduate education
preparation
readiness
pedagogical conditions
students’ academic achievements
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ремез, Н. Д. Підготовка вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталія Дмитрівна Ремез; наук. кер. В. В. Корнещук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційному дослідженні проаналізовано стан підготовки вчителів гуманітарних дисциплін до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах післядипломної освіти; визначено й теоретично обґрунтовано сутність і структуру феномена «готовність учителів гуманітарних дисциплін до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів» як інтегративного утворення, що включає систему мотивів, спеціальних знань з тестології, умінь, навичок і досвіду педагогічного оцінювання, які дозволяють учителю-гуманітарію максимально ефективно здійснювати тестове оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх шкіл. At the dissertation research is analyzed the state of preparation of humanitarian teachers for the test evaluation of students’ academic achievements under the conditions of post graduate education; determined and theoretically proved the main point and the structure of the phenomenon of “humanitarian teachers readiness for the test evaluation of students’ academic achievements” as an integrative formation, including a system of motives, special knowledge of testology, skills and pedagogical experience of evaluation, that allow a humanitarian teacher to perform an evaluation of academic achievements of pupil of the comprehensive school as efficiently as possible; indicated the components of the mentioned-above readiness: motivational, meaningful, processual. Indicated and theoretically proved pedagogical conditions of forming humanitarian teachers readiness for the test evaluation of students’ academic achievements, realized in an experimental method of their preparation, which consists of such stages: pre-course, research and information, projecting, expert-evaluative and reproductive-adaptive.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/641
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Remez.aref.pdf225.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.