Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6419
Назва: Витоки усвідомлення піаністами пізнавальної ініціативи як навчальної категорії в українській філософії
Інші назви: Origin of pianists’ understanding cognitive initiative as training category in ukrainian philosophy
Автори: Чжан, Лей
Zhang, Lei
Ключові слова: cognitive initiative of pianists
Ukrainian Philosophical ideas
пізнавальна ініціатива піаністів
українські філософські ідеї
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лей Чжан Витоки усвідомлення піаністами пізнавальної ініціативи як навчальної категорії в українській філософії / Чжан Лей // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 184-187.
Короткий огляд (реферат): The article contains the main ideas of Ukrainian thinkers, which we consider as origin of understanding the development of culture and education. Pianists’ music activity is based on the understanding of the essence of philosophical concepts, in the context of which the sense of cognitive initiative of education subjects is revealed. The essence of training in Ukraine reflects general philosophical ideas, which contributes to the realization of concrete educational categories, among which there is cognitive initiative as a result of their practical realization. Стаття містить основні філософські ідеї українських мислителів, які розглядаються нами як витоки усвідомлення розвитку культури та освіти. Метою статті є встановлення взаємозв’язку між філософськими ідеями та усвідомленням їх змісту в контексті навчання, у практиці розкриття категорій музичної-педагогічної освіти, у нашому випадку – пізнавальної ініціативи. Музична діяльність піаністів також спирається на усвідомлення змісту філософських понять, в контексті яких розкривається сенс пізнавальної ініціативи суб’єктів навчання. З метою обґрунтування теоретичної концепції щодо пізнавальної ініціативи у статті розглянуто методологічно значущі філософські погляди, усвідомлено їх результати для подальшого застосування у педагогічній практиці. Спираючись на основні ідеї українських філософів, ми знаходимо у їх вченнях витоки усвідомлення аксіології людини та її пізнавальної спроможності, у контексті якої розвивається ініціативна діяльність особи, у тому числі піаніста.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6419
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhang Lei.pdf377.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.