Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6419
Title: Витоки усвідомлення піаністами пізнавальної ініціативи як навчальної категорії в українській філософії
Other Titles: Origin of pianists’ understanding cognitive initiative as training category in ukrainian philosophy
Authors: Чжан, Лей
Zhang, Lei
Keywords: cognitive initiative of pianists
Ukrainian Philosophical ideas
пізнавальна ініціатива піаністів
українські філософські ідеї
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Лей Чжан Витоки усвідомлення піаністами пізнавальної ініціативи як навчальної категорії в українській філософії / Чжан Лей // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 184-187.
Abstract: The article contains the main ideas of Ukrainian thinkers, which we consider as origin of understanding the development of culture and education. Pianists’ music activity is based on the understanding of the essence of philosophical concepts, in the context of which the sense of cognitive initiative of education subjects is revealed. The essence of training in Ukraine reflects general philosophical ideas, which contributes to the realization of concrete educational categories, among which there is cognitive initiative as a result of their practical realization. Стаття містить основні філософські ідеї українських мислителів, які розглядаються нами як витоки усвідомлення розвитку культури та освіти. Метою статті є встановлення взаємозв’язку між філософськими ідеями та усвідомленням їх змісту в контексті навчання, у практиці розкриття категорій музичної-педагогічної освіти, у нашому випадку – пізнавальної ініціативи. Музична діяльність піаністів також спирається на усвідомлення змісту філософських понять, в контексті яких розкривається сенс пізнавальної ініціативи суб’єктів навчання. З метою обґрунтування теоретичної концепції щодо пізнавальної ініціативи у статті розглянуто методологічно значущі філософські погляди, усвідомлено їх результати для подальшого застосування у педагогічній практиці. Спираючись на основні ідеї українських філософів, ми знаходимо у їх вченнях витоки усвідомлення аксіології людини та її пізнавальної спроможності, у контексті якої розвивається ініціативна діяльність особи, у тому числі піаніста.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6419
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhang Lei.pdf377.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.