Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6419
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧжан, Лей-
dc.contributor.authorZhang, Lei-
dc.date.accessioned2020-02-06T11:28:15Z-
dc.date.available2020-02-06T11:28:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛей Чжан Витоки усвідомлення піаністами пізнавальної ініціативи як навчальної категорії в українській філософії / Чжан Лей // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 184-187.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6419-
dc.description.abstractThe article contains the main ideas of Ukrainian thinkers, which we consider as origin of understanding the development of culture and education. Pianists’ music activity is based on the understanding of the essence of philosophical concepts, in the context of which the sense of cognitive initiative of education subjects is revealed. The essence of training in Ukraine reflects general philosophical ideas, which contributes to the realization of concrete educational categories, among which there is cognitive initiative as a result of their practical realization. Стаття містить основні філософські ідеї українських мислителів, які розглядаються нами як витоки усвідомлення розвитку культури та освіти. Метою статті є встановлення взаємозв’язку між філософськими ідеями та усвідомленням їх змісту в контексті навчання, у практиці розкриття категорій музичної-педагогічної освіти, у нашому випадку – пізнавальної ініціативи. Музична діяльність піаністів також спирається на усвідомлення змісту філософських понять, в контексті яких розкривається сенс пізнавальної ініціативи суб’єктів навчання. З метою обґрунтування теоретичної концепції щодо пізнавальної ініціативи у статті розглянуто методологічно значущі філософські погляди, усвідомлено їх результати для подальшого застосування у педагогічній практиці. Спираючись на основні ідеї українських філософів, ми знаходимо у їх вченнях витоки усвідомлення аксіології людини та її пізнавальної спроможності, у контексті якої розвивається ініціативна діяльність особи, у тому числі піаніста.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectcognitive initiative of pianistsuk
dc.subjectUkrainian Philosophical ideasuk
dc.subjectпізнавальна ініціатива піаністівuk
dc.subjectукраїнські філософські ідеїuk
dc.titleВитоки усвідомлення піаністами пізнавальної ініціативи як навчальної категорії в українській філософіїuk
dc.title.alternativeOrigin of pianists’ understanding cognitive initiative as training category in ukrainian philosophyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhang Lei.pdf377.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.