Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6404
Назва: Самовдосконалення особистості як психолого-педагогічна проблема
Інші назви: Самосовершенствование личности как психолого-педагогическая проблема
Self-improvement as a psycho-pedagogical problem
Автори: Парфенюк, В. О.
Ключові слова: self-improvement
professional self-improvement
professional self-education
самовдосконалення
професійне самовдосконалення
професійна самоосвіта
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Парфенюк В. О. Самовдосконалення особистості як психолого-педагогічна проблема / В. О. Парфенюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 144-146.
Короткий огляд (реферат): Professional self-improvement is a conscious professional work of the teacher in his system of continuous pedagogical education that aims to enhance the professional level, professional fulfillment, further development of professionally significant qualities that improve the efficiency of educational work in schools according to the interests, needs and capabilities of students, as well as the demands of the society regarding socialization, personal and professional development rights. L. Kondrashova argues the need to develop their ability to manage their personal improvement and other improvements. У статті розглянуті питання дослідження проблеми самовдосконалення, а також професійне самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6404
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Parfeniuk.pdf373.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.