Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6371
Title: Conditions of future germanic studies specialists’ professional image formation
Other Titles: Психолого-педагогічні засади формування професійного іміджу майбутнього фахівця-германіста як полікультурної мовної особистості
Психолого-педагогические основы формирования профессионального имиджа будущего специалиста-германиста как поликультурной языковой личности
Authors: Kolesnichenko, Nataliia
Колесниченко, Наталія
Keywords: image of a translator
future translators’ image-forming training
psychological and educational condi-tions of professional training of Germanic studies students
professional image formation
future specialists in Germanic studies
multicultural linguistic identity
імідж перекладача
іміджелогічна підготовка майбутніх перекладачів
психолого-педагогічні умови професійної підготовки студентів-германістів
формування професійного іміджу
майбутні фахівці з германських мов
полікультурна мовна особистість перекладача
имидж переводчика
имиджелогическая подготовка будущих переводчиков
психолого-педагогические условия профессиональной подготовки студентов-германистов
формирование профессионального имиджа
будущие специалисты из германских языков
поликультурное языковая личность переводчика
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Kolesnichenko N. Conditions of future germanic studies specialists’ professional image formation / N. Kolesnichenko // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 99-104.
Abstract: The article highlights psychological and educational conditions and factors contributing to the professional image for-mation of future Germanic studies specialists as translators throughout the process of training at the university. The essence and ways of practical implementation of defined psychological and educational conditions are revealed. They help to form a professional image of future Germanic studies specialists as translators. Мета статті полягає в обгрунтуванні педагогічних умов іміджелогічної підготовки філологів-германістів, спрямованої на формування їхнього професійного іміджу як майбутніх перекладачів-професіоналів. У статті обґрунтовано психолого-педагогічні умови й чинники, які зумовлюють формування професійного іміджу майбутніх фахівців з германських мов як перекладачів упродовж їхньої фахової підготовки у вищому навчальному закладі. Особливої уваги приділено висвітленню сутності, а також способів практичної реалізації визначених психолого-педагогічних умов, які зумовлюють ефективність формування професійного іміджу майбутніх фахівців з германських мов як перекладачів. Цель статьи состоит в обосновании педагогических условий имиджелогической подготовки филологов-германистов, направленной на формирование их профессионального имиджа как будущих переводчиков-профессионалов. В статье обоснованы психолого-педагогические условия и факторы, которые обусловливают формирование профессионального имиджа будущих специалистов из германских языков в качестве переводчиков на протяжении их профессиональной подготовки в вузе. Особого внимания уделено освещению сущности, а также способов практической реализации определенных психолого-педагогических условий, которые обуславливают эффективность формирования профессионального имиджа будущих специалистов германских языков в качестве переводчиков.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6371
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliia Kolesnichenko.pdf569.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.