Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6371
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKolesnichenko, Nataliia-
dc.contributor.authorКолесниченко, Наталія-
dc.date.accessioned2020-02-05T08:16:58Z-
dc.date.available2020-02-05T08:16:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKolesnichenko N. Conditions of future germanic studies specialists’ professional image formation / N. Kolesnichenko // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 99-104.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6371-
dc.description.abstractThe article highlights psychological and educational conditions and factors contributing to the professional image for-mation of future Germanic studies specialists as translators throughout the process of training at the university. The essence and ways of practical implementation of defined psychological and educational conditions are revealed. They help to form a professional image of future Germanic studies specialists as translators. Мета статті полягає в обгрунтуванні педагогічних умов іміджелогічної підготовки філологів-германістів, спрямованої на формування їхнього професійного іміджу як майбутніх перекладачів-професіоналів. У статті обґрунтовано психолого-педагогічні умови й чинники, які зумовлюють формування професійного іміджу майбутніх фахівців з германських мов як перекладачів упродовж їхньої фахової підготовки у вищому навчальному закладі. Особливої уваги приділено висвітленню сутності, а також способів практичної реалізації визначених психолого-педагогічних умов, які зумовлюють ефективність формування професійного іміджу майбутніх фахівців з германських мов як перекладачів. Цель статьи состоит в обосновании педагогических условий имиджелогической подготовки филологов-германистов, направленной на формирование их профессионального имиджа как будущих переводчиков-профессионалов. В статье обоснованы психолого-педагогические условия и факторы, которые обусловливают формирование профессионального имиджа будущих специалистов из германских языков в качестве переводчиков на протяжении их профессиональной подготовки в вузе. Особого внимания уделено освещению сущности, а также способов практической реализации определенных психолого-педагогических условий, которые обуславливают эффективность формирования профессионального имиджа будущих специалистов германских языков в качестве переводчиков.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectimage of a translatoruk
dc.subjectfuture translators’ image-forming traininguk
dc.subjectpsychological and educational condi-tions of professional training of Germanic studies studentsuk
dc.subjectprofessional image formationuk
dc.subjectfuture specialists in Germanic studiesuk
dc.subjectmulticultural linguistic identityuk
dc.subjectімідж перекладачаuk
dc.subjectіміджелогічна підготовка майбутніх перекладачівuk
dc.subjectпсихолого-педагогічні умови професійної підготовки студентів-германістівuk
dc.subjectформування професійного іміджуuk
dc.subjectмайбутні фахівці з германських мовuk
dc.subjectполікультурна мовна особистість перекладачаuk
dc.subjectимидж переводчикаuk
dc.subjectимиджелогическая подготовка будущих переводчиковuk
dc.subjectпсихолого-педагогические условия профессиональной подготовки студентов-германистовuk
dc.subjectформирование профессионального имиджаuk
dc.subjectбудущие специалисты из германских языковuk
dc.subjectполикультурное языковая личность переводчикаuk
dc.titleConditions of future germanic studies specialists’ professional image formationuk
dc.title.alternativeПсихолого-педагогічні засади формування професійного іміджу майбутнього фахівця-германіста як полікультурної мовної особистостіuk
dc.title.alternativeПсихолого-педагогические основы формирования профессионального имиджа будущего специалиста-германиста как поликультурной языковой личностиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliia Kolesnichenko.pdf569.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.