Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6337
Назва: Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики
Інші назви: Рефлексия как компонент формирования интерпретационной культуры будущего учителя музыки
Reflection as a component of a future music teacher’s interpretive culture formation
Автори: Демір, Марина Ігорівна
Демир, Марина Игоревна
Demir, Maryna Igorivna
Ключові слова: interpretation
interpretative culture
reflection
self-identity
self-esteem
інтерпретаційна культура
рефлексія
самоідентифікація
самооцінка
інтерпретація
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Демір М. І. Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / М. І. Демір // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 76-80.
Короткий огляд (реферат): Modernization of higher education has a considerable effect on the training of future teachers. It demands from future professionals to adapt to European educational standards and it determines the process of retargeting the education to improve students personal development in all required fields. У статті виявлено значущість рефлексії у формуванні інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики. Розглянуто складові рефлексії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6337
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demir.pdf414.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.