Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемір, Марина Ігорівна-
dc.contributor.authorДемир, Марина Игоревна-
dc.contributor.authorDemir, Maryna Igorivna-
dc.date.accessioned2020-02-03T14:21:30Z-
dc.date.available2020-02-03T14:21:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДемір М. І. Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / М. І. Демір // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 76-80.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6337-
dc.description.abstractModernization of higher education has a considerable effect on the training of future teachers. It demands from future professionals to adapt to European educational standards and it determines the process of retargeting the education to improve students personal development in all required fields. У статті виявлено значущість рефлексії у формуванні інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики. Розглянуто складові рефлексії.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectinterpretative cultureuk
dc.subjectreflectionuk
dc.subjectself-identityuk
dc.subjectself-esteemuk
dc.subjectінтерпретаційна культураuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectсамоідентифікаціяuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.titleРефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музикиuk
dc.title.alternativeРефлексия как компонент формирования интерпретационной культуры будущего учителя музыкиuk
dc.title.alternativeReflection as a component of a future music teacher’s interpretive culture formationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demir.pdf414.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.