Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6337
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демір, Марина Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Демир, Марина Игоревна | - |
dc.contributor.author | Demir, Maryna Igorivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-03T14:21:30Z | - |
dc.date.available | 2020-02-03T14:21:30Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Демір М. І. Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / М. І. Демір // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 76-80. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6337 | - |
dc.description.abstract | Modernization of higher education has a considerable effect on the training of future teachers. It demands from future professionals to adapt to European educational standards and it determines the process of retargeting the education to improve students personal development in all required fields. У статті виявлено значущість рефлексії у формуванні інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики. Розглянуто складові рефлексії. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | interpretation | uk |
dc.subject | interpretative culture | uk |
dc.subject | reflection | uk |
dc.subject | self-identity | uk |
dc.subject | self-esteem | uk |
dc.subject | інтерпретаційна культура | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | самоідентифікація | uk |
dc.subject | самооцінка | uk |
dc.subject | інтерпретація | uk |
dc.title | Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики | uk |
dc.title.alternative | Рефлексия как компонент формирования интерпретационной культуры будущего учителя музыки | uk |
dc.title.alternative | Reflection as a component of a future music teacher’s interpretive culture formation | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.