Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6337
Title: Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики
Other Titles: Рефлексия как компонент формирования интерпретационной культуры будущего учителя музыки
Reflection as a component of a future music teacher’s interpretive culture formation
Authors: Демір, Марина Ігорівна
Демир, Марина Игоревна
Demir, Maryna Igorivna
Keywords: interpretation
interpretative culture
reflection
self-identity
self-esteem
інтерпретаційна культура
рефлексія
самоідентифікація
самооцінка
інтерпретація
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Демір М. І. Рефлексія як компонент формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / М. І. Демір // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 76-80.
Abstract: Modernization of higher education has a considerable effect on the training of future teachers. It demands from future professionals to adapt to European educational standards and it determines the process of retargeting the education to improve students personal development in all required fields. У статті виявлено значущість рефлексії у формуванні інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики. Розглянуто складові рефлексії.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6337
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demir.pdf414.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.