Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6310
Назва: Перебудова мислення суб’єктів освітнього процесу на історичні та соціально-філософські засади при формуванні конкурентоздатної особистості
Інші назви: Students’ thinking restructuring to historical, social and philosophical principles to form their competitiveness
Автори: Мегега, Галина
Megega, Galyna
Ключові слова: STEM-освіта
Arts-освіта
методологічні постулати
загальнолюдські та морально-ціннісні орієнтири
STEM-education
ARTS-education
methodological postulates
human and moral value systems
Дата публікації: 2018
Видавництво: Мегега Г. Перебудова мислення суб’єктів освітнього процесу на історичні та соціально-філософські засади при формуванні конкурентоздатної особистості / Г. Мегега // Наука і освіта. - 2018. - №11-12. - С.25-33.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується проблемне поле філософії та практики виконання державного замовлення на надання освітніх послуг у форматі викликів промислової революції та сучасного ринку праці. Аналізується тенденція переходу від STEM- освіти до STEАM-освіти як стратегічне бачення вдосконалення суспільних взає- мовідносин. Досліджуються основні складові механізму впровадження в навчальний процес методологічних підходів до формування перебудови філософії мислення, зорієнтованого на інтеграційний європейський вектор. The article explains the problem field in the philosophy and practice of execution of the state order for educational services provision in the format of the industrial revolution and the modern labor market challenge. The tendency in the transition from STEM-education to STEAM-education has been analyzed as a strategic vision of social relations improvement. The basic components of the mechanism of methodological approaches implementation to the formation of thinking philosophy restructuring in the educational process, based on the European vector of integration have been studied. The problem field of the overall context of substantive component of the educational process in modern school has been considered at the intersection of philosophical bases, educational thought and public administration theory. Thus, the dependence of organizational, legal and substantive component of the activities of heads of educational institutions from the state-public management model, with domination of the state order for educational services has been revealed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6310
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Megega.pdf575.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.