Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6203
Назва: Наукові підходи до формування сольних співацьких
Інші назви: Научные подходы к формированию сольных певческих
Scientific approaches and pedagogical principles providing the formation of Primary School students’ solo singing skills
Автори: Чжу Цянь
Zhu Jian
Ключові слова: співацькі навички
школярі молодших класів
наукові підходи
педагогічні принципи
пропедевтика типових педагогічних помилок
певческие навыки
школьники младших классов
научные подходы
педагогические принципы
singing skills
primary school pupils
scientific approaches
pedagogical principles
propaedeutics of typical pedagogical mistakes
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Чжу Цянь Наукові підходи до формування сольних співацьких / Цянь Чжу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 159-164.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано доцільність наукових підходів, реалізація яких має сприяти підвищенню ефективності вокального виховання школярів молодших класів: гуманістичного, структурно-системного, антропологічного підходів, принципів їх реалізації: створення психологічно-комфортного середовища; індивідуально-особистісного планування вокально- формувального процесу; моніторингу перебігу й результатів занять з оволодіння молодшими школярами сольних співочих навичок; художньо-комунікативного спрямування вокально- освітнього процесу; стимуляції творчої активності учнів молодших класів у музично-ігрових та художньо-виконавських завданнях. В статье обоснована целесообразность научных подходов, реализация которых должна способствовать повышению эффективности вокального воспитания школьников младших классов: гуманистического, структурно-системного, антропологического подходов, принципов их реализации: создание психологически комфортной среды; индивидуально-личностного планирования вокально формовочного процесса; мониторинга хода и результатов занятий по овладению младшими школьниками сольных вокальных навыков; художественно-коммуникативного направления вокально образовательного процесса; стимуляции творческой активности учащихся младших классов в музыкально-игровых и художественно-исполнительских задачах. The article presents the issues related to the formation of primary school schoolchildren’s solo singing skills. The purpose of the article is to substantiate scientific approaches and principles, the implementation of which contributes to successful formation of primary school schoolchildren’s solo singing skills. These approaches ae bound to the ideas of humanistic, structural-systemic, anthropological approaches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6203
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhu Jian.pdf254 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.