Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6203
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧжу Цянь-
dc.contributor.authorZhu Jian-
dc.date.accessioned2020-01-29T09:09:23Z-
dc.date.available2020-01-29T09:09:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧжу Цянь Наукові підходи до формування сольних співацьких / Цянь Чжу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 159-164.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6203-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність наукових підходів, реалізація яких має сприяти підвищенню ефективності вокального виховання школярів молодших класів: гуманістичного, структурно-системного, антропологічного підходів, принципів їх реалізації: створення психологічно-комфортного середовища; індивідуально-особистісного планування вокально- формувального процесу; моніторингу перебігу й результатів занять з оволодіння молодшими школярами сольних співочих навичок; художньо-комунікативного спрямування вокально- освітнього процесу; стимуляції творчої активності учнів молодших класів у музично-ігрових та художньо-виконавських завданнях. В статье обоснована целесообразность научных подходов, реализация которых должна способствовать повышению эффективности вокального воспитания школьников младших классов: гуманистического, структурно-системного, антропологического подходов, принципов их реализации: создание психологически комфортной среды; индивидуально-личностного планирования вокально формовочного процесса; мониторинга хода и результатов занятий по овладению младшими школьниками сольных вокальных навыков; художественно-коммуникативного направления вокально образовательного процесса; стимуляции творческой активности учащихся младших классов в музыкально-игровых и художественно-исполнительских задачах. The article presents the issues related to the formation of primary school schoolchildren’s solo singing skills. The purpose of the article is to substantiate scientific approaches and principles, the implementation of which contributes to successful formation of primary school schoolchildren’s solo singing skills. These approaches ae bound to the ideas of humanistic, structural-systemic, anthropological approaches.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectспівацькі навичкиuk
dc.subjectшколярі молодших класівuk
dc.subjectнаукові підходиuk
dc.subjectпедагогічні принципиuk
dc.subjectпропедевтика типових педагогічних помилокuk
dc.subjectпевческие навыкиuk
dc.subjectшкольники младших классовuk
dc.subjectнаучные подходыuk
dc.subjectпедагогические принципыuk
dc.subjectsinging skillsuk
dc.subjectprimary school pupilsuk
dc.subjectscientific approachesuk
dc.subjectpedagogical principlesuk
dc.subjectpropaedeutics of typical pedagogical mistakesuk
dc.titleНаукові підходи до формування сольних співацькихuk
dc.title.alternativeНаучные подходы к формированию сольных певческихuk
dc.title.alternativeScientific approaches and pedagogical principles providing the formation of Primary School students’ solo singing skillsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhu Jian.pdf254 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.