Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6094
Назва: Проблема сценічного хвилювання у підготовці студентів педагогічних університетів до виконавської діяльності
Інші назви: The problem of stage anxiety in training Students of Pedagogical Universities in performing activities
Автори: Тимакова, Юлія Сергіївна
Tymakova, Yuliia Sergiivna
Кьон, Володимир Вікторович
Kyon, Volodymyr Victorovych
Ключові слова: різновиди сценічного хвилювання
вчитель музичного мистецтва
викладач вищої школи
чинники і методи подолання сценічного хвилювання
varieties of stage anxiety
Music Arts teacher
higher school teacher
and methods of overcoming stage anxiety
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тімакова Ю, С. Проблема сценічного хвилювання у підготовці студентів педагогічних університетів до виконавської діяльності / Ю. С. Тімакова, В. В. Кьон // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 50-54.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі сценічного хвилювання майбутніх учителів музики під час прилюдного виконання репертуару Мета статті – аналіз феномену сценічного хвилювання, його деструктивного та конструктивного прояву в процесі оволодіння студентів виконавською майстерністю. Завданнями дослідження є аналіз чинників, які приводять до надмірного сценічного виховання та обґрунтування методів подолання його деструктивного впливу в процесі освітньої діяльності. Розглянуто специфіку прояву надмірного хвилювання в типових діяльності майбутніх учителів музики і викладачів вищої школи ситуаціях прилюдного виконавства. The article is devoted to the problem of stage anxiety of future Music teachers during public performance of their repertoire. The purpose of the article is to analyse the phenomenon of stage anxiety, its destructive and constructive manifestation in the process of mastering students’ performing skills. The objectives of the study are to analyse the factors that lead to excessive stage education and to substantiate methods of overcoming its destructive impact in the educational process. The specific manifestation of excessive excitement in typical activities of future Music teachers and higher school teachers in situations of public performance has been considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6094
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tymakova Yuliia Sergiivna 2019.pdf246.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.