Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимакова, Юлія Сергіївна-
dc.contributor.authorTymakova, Yuliia Sergiivna-
dc.contributor.authorКьон, Володимир Вікторович-
dc.contributor.authorKyon, Volodymyr Victorovych-
dc.date.accessioned2020-01-27T09:32:08Z-
dc.date.available2020-01-27T09:32:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТімакова Ю, С. Проблема сценічного хвилювання у підготовці студентів педагогічних університетів до виконавської діяльності / Ю. С. Тімакова, В. В. Кьон // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 50-54.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6094-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі сценічного хвилювання майбутніх учителів музики під час прилюдного виконання репертуару Мета статті – аналіз феномену сценічного хвилювання, його деструктивного та конструктивного прояву в процесі оволодіння студентів виконавською майстерністю. Завданнями дослідження є аналіз чинників, які приводять до надмірного сценічного виховання та обґрунтування методів подолання його деструктивного впливу в процесі освітньої діяльності. Розглянуто специфіку прояву надмірного хвилювання в типових діяльності майбутніх учителів музики і викладачів вищої школи ситуаціях прилюдного виконавства. The article is devoted to the problem of stage anxiety of future Music teachers during public performance of their repertoire. The purpose of the article is to analyse the phenomenon of stage anxiety, its destructive and constructive manifestation in the process of mastering students’ performing skills. The objectives of the study are to analyse the factors that lead to excessive stage education and to substantiate methods of overcoming its destructive impact in the educational process. The specific manifestation of excessive excitement in typical activities of future Music teachers and higher school teachers in situations of public performance has been considered.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрізновиди сценічного хвилюванняuk
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk
dc.subjectвикладач вищої школиuk
dc.subjectчинники і методи подолання сценічного хвилюванняuk
dc.subjectvarieties of stage anxietyuk
dc.subjectMusic Arts teacheruk
dc.subjecthigher school teacheruk
dc.subjectand methods of overcoming stage anxietyuk
dc.titleПроблема сценічного хвилювання у підготовці студентів педагогічних університетів до виконавської діяльностіuk
dc.title.alternativeThe problem of stage anxiety in training Students of Pedagogical Universities in performing activitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tymakova Yuliia Sergiivna 2019.pdf246.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.