Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6094
Title: Проблема сценічного хвилювання у підготовці студентів педагогічних університетів до виконавської діяльності
Other Titles: Проблема сценического волнения в подготовке студентов педагогических университетов к исполнительской деятельности
The problem of stage anxiety in training Students of Pedagogical Universities in performing activities
Authors: Тимакова, Юлія Сергіївна
Tymakova, Yuliia Sergiivna
Тимакова, Юлия Сергеевна
Кьон, Володимир Вікторович
Кён, Владимир Викторович
Kyon, Volodymyr Victorovych
Keywords: різновиди сценічного хвилювання
вчитель музичного мистецтва
викладач вищої школи
чинники і методи подолання сценічного хвилювання
разновидности сценического волнения
учитель музыкального искусства
преподаватель высшей школы
факторы и методы преодоления сценического волнения
varieties of stage anxiety
Music Arts teacher
higher school teacher
and methods of overcoming stage anxiety
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Тімакова Ю, С. Проблема сценічного хвилювання у підготовці студентів педагогічних університетів до виконавської діяльності / Ю. С. Тімакова, В. В. Кьон // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 50-54.
Abstract: Статтю присвячено проблемі сценічного хвилювання майбутніх учителів музики під час прилюдного виконання репертуару Мета статті – аналіз феномену сценічного хвилювання, його деструктивного та конструктивного прояву в процесі оволодіння студентів виконавською майстерністю. Завданнями дослідження є аналіз чинників, які приводять до надмірного сценічного виховання та обґрунтування методів подолання його деструктивного впливу в процесі освітньої діяльності. Розглянуто специфіку прояву надмірного хвилювання в типових діяльності майбутніх учителів музики і викладачів вищої школи ситуаціях прилюдного виконавства. Статья посвящена проблеме сценического волнения будущих учителей музыки во время публичного исполнения репертуара. Цель статьи - анализ феномена сценического волнения, его деструктивного и конструктивного проявления в процессе овладения студентов исполнительским мастерством. Задачами исследования является анализ факторов, которые приводят к чрезмерному сценического воспитания и обоснование методов преодоления его деструктивного влияния в процессе образовательной деятельности. Рассмотрена специфика проявления чрезмерного волнения в типичных деятельности будущих учителей музыки и преподавателей высшей школы ситуациях публичного исполнения. The article is devoted to the problem of stage anxiety of future Music teachers during public performance of their repertoire. The purpose of the article is to analyse the phenomenon of stage anxiety, its destructive and constructive manifestation in the process of mastering students’ performing skills. The objectives of the study are to analyse the factors that lead to excessive stage education and to substantiate methods of overcoming its destructive impact in the educational process. The specific manifestation of excessive excitement in typical activities of future Music teachers and higher school teachers in situations of public performance has been considered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6094
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tymakova Yuliia Sergiivna 2019.pdf246.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.