Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6085
Назва: Психологічна характеристика віртуального освітнього простору
Інші назви: Psychological characteristics of virtual educational space
Автори: Смульсон, Марина Лазарівна
Smulson, Marina
Ключові слова: навчальне середовище
віртуальний освітній простір
Інтернет
дистанційне навчання
комбіноване навчання
learning environment
virtual educational space
Internet
distance education
blended education
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Смульсон М. Л. Психологічна характеристика віртуального освітнього простору / М. Л. Смульсон // Наука і освіта. - 2015. - №10. - С.10-15.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу віртуального освітнього простору з точки зору педагогічної психології. Під віртуальним навчальним (освітнім) середовищем ми розуміємо весь комплекс контенту створених за допомогою програмного забезпечення та/або комп’ютерних мереж різноманітних навчальних та інших матеріалів. Дорослий, використовуючи потенціал цього середовища, будує власний віртуальний освітній простір відповідно до мети, готовності до саморозвитку та наявності проекту саморозвитку, рівня мотивації тощо. Моделі дистанційного навчання з точки зору педагогічної психології характеризуються біхевіоральною і, пізніше, когнітивістською пара-дигмами, а також цілеспрямованою інтеграцією різних медіазасобів. Однак сьогодні в дистанційній освіті реалізу-ються нові психолого-педагогічні підходи, засновані на постнекласичних, соціально-конструктивістських поглядах на навчання. Віртуальний освітній простір утворюють такі віртуальні освітні системи: дистанційна освіта, Ін-тернет-навчання (процеси навчання і викладання відбуваються повністю з використанням Інтернету, і студенти та викладачі знаходяться у різних просторових та часових вимірах), комбіноване навчання, яке поєднує традиційну освіту та Інтернет-навчання. The article analyzes the virtual educational space from the view-point of educational psychology. The virtual learning (educational) environment is the whole complex of the content created by the software and / or computer networks of various educational and other materials. Using the potential of this environment, the adult is building up his own virtual educational space in accordance with the purpose, his willingness to self-development and the presence of a self-development design, the level of motivation. The models of distance education in terms of educational psychology are characterized by bihevioral and, later, cognitivist paradigms, as well as by a variety of mediatools integration. However, today in the distance education new psychological and pedagogical approaches are implemented, which are based on postnonclassical, socio-constructivist approaches. Virtual educational environment is created by such virtual educational systems: distance education, Internet learning (learning and teaching processes take place fully using the Internet, students and teachers are in different spatial and temporal dimensions), blended training, which combines traditional education and online learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6085
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smulson.pdf264.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.