Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмульсон, Марина Лазарівна-
dc.contributor.authorSmulson, Marina-
dc.date.accessioned2020-01-23T13:24:23Z-
dc.date.available2020-01-23T13:24:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСмульсон М. Л. Психологічна характеристика віртуального освітнього простору / М. Л. Смульсон // Наука і освіта. - 2015. - №10. - С.10-15.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6085-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу віртуального освітнього простору з точки зору педагогічної психології. Під віртуальним навчальним (освітнім) середовищем ми розуміємо весь комплекс контенту створених за допомогою програмного забезпечення та/або комп’ютерних мереж різноманітних навчальних та інших матеріалів. Дорослий, використовуючи потенціал цього середовища, будує власний віртуальний освітній простір відповідно до мети, готовності до саморозвитку та наявності проекту саморозвитку, рівня мотивації тощо. Моделі дистанційного навчання з точки зору педагогічної психології характеризуються біхевіоральною і, пізніше, когнітивістською пара-дигмами, а також цілеспрямованою інтеграцією різних медіазасобів. Однак сьогодні в дистанційній освіті реалізу-ються нові психолого-педагогічні підходи, засновані на постнекласичних, соціально-конструктивістських поглядах на навчання. Віртуальний освітній простір утворюють такі віртуальні освітні системи: дистанційна освіта, Ін-тернет-навчання (процеси навчання і викладання відбуваються повністю з використанням Інтернету, і студенти та викладачі знаходяться у різних просторових та часових вимірах), комбіноване навчання, яке поєднує традиційну освіту та Інтернет-навчання. The article analyzes the virtual educational space from the view-point of educational psychology. The virtual learning (educational) environment is the whole complex of the content created by the software and / or computer networks of various educational and other materials. Using the potential of this environment, the adult is building up his own virtual educational space in accordance with the purpose, his willingness to self-development and the presence of a self-development design, the level of motivation. The models of distance education in terms of educational psychology are characterized by bihevioral and, later, cognitivist paradigms, as well as by a variety of mediatools integration. However, today in the distance education new psychological and pedagogical approaches are implemented, which are based on postnonclassical, socio-constructivist approaches. Virtual educational environment is created by such virtual educational systems: distance education, Internet learning (learning and teaching processes take place fully using the Internet, students and teachers are in different spatial and temporal dimensions), blended training, which combines traditional education and online learning.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнавчальне середовищеuk
dc.subjectвіртуальний освітній простірuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectкомбіноване навчанняuk
dc.subjectlearning environmentuk
dc.subjectvirtual educational spaceuk
dc.subjectInternetuk
dc.subjectdistance educationuk
dc.subjectblended educationuk
dc.titleПсихологічна характеристика віртуального освітнього просторуuk
dc.title.alternativePsychological characteristics of virtual educational spaceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smulson.pdf264.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.