Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6074
Назва: Компетентнісний підхід до педагогічного коригування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Competence-based approach to pedagogical correction of sound culture of preschool children’s speech
Компетентностный подход к педагогическому корректировки звуковой культуры речи детей старшего дошкольного возраста
Автори: Борова, Валентина Євгенівна
Borova, Valentyna Evgenivna
Борова, Валентина Евгеньевна
Ключові слова: звукова культура мовлення
компетентнісний підхід до коригування звукової культури мовлення
компетенція
компетентність
заклад дошкільної освіти
діти старшого дошкільного віку
звуковая культура речи
компетентностный подход к коррекции звуковой культуры речи
компетенция
компетентность
заведение дошкольного образования
дети старшего дошкольного возраста
sound culture of speech
competence
a preschool educational institution
senior preschool child
competency
competence-based approach to the correction of sound culture of speech
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Борова В. Є. Компетентнісний підхід до педагогічного коригування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку / В. Є. Борова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 33-38.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність понять «компетентність», «компетенція», «компетентнісний підхід», «мовленнєва компетенція», «мовна компетенція». Визначено, що у структурі компетентності виокремлюють мотиваційний, когнітивний, діяльнісний компоненти. В статье раскрыта сущность понятий «компетентность», «компетенция», «компетентностный подход», «речевая компетенция »,« языковая компетенция ». Определено, что в структуре компетентности выделяют мотивационный, когнитивный, деятельностный компоненты. The article describes the essence of the concepts "competence", "competence", "competence approach", "speech competence "," language competence ". It is determined that in the structure of competencies are distinguished motivational, cognitive, activity components.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6074
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borova Valentyna Evgenivna.pdf280.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.