Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорова, Валентина Євгенівна-
dc.contributor.authorBorova, Valentyna Evgenivna-
dc.contributor.authorБорова, Валентина Евгеньевна-
dc.date.accessioned2020-01-23T12:24:44Z-
dc.date.available2020-01-23T12:24:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБорова В. Є. Компетентнісний підхід до педагогічного коригування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку / В. Є. Борова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 33-38.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6074-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність понять «компетентність», «компетенція», «компетентнісний підхід», «мовленнєва компетенція», «мовна компетенція». Визначено, що у структурі компетентності виокремлюють мотиваційний, когнітивний, діяльнісний компоненти. В статье раскрыта сущность понятий «компетентность», «компетенция», «компетентностный подход», «речевая компетенция »,« языковая компетенция ». Определено, что в структуре компетентности выделяют мотивационный, когнитивный, деятельностный компоненты. The article describes the essence of the concepts "competence", "competence", "competence approach", "speech competence "," language competence ". It is determined that in the structure of competencies are distinguished motivational, cognitive, activity components.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectзвукова культура мовленняuk
dc.subjectкомпетентнісний підхід до коригування звукової культури мовленняuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.subjectзвуковая культура речиuk
dc.subjectкомпетентностный подход к коррекции звуковой культуры речиuk
dc.subjectкомпетенцияuk
dc.subjectкомпетентностьuk
dc.subjectзаведение дошкольного образованияuk
dc.subjectдети старшего дошкольного возрастаuk
dc.subjectsound culture of speechuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjecta preschool educational institutionuk
dc.subjectsenior preschool childuk
dc.subjectcompetencyuk
dc.subjectcompetence-based approach to the correction of sound culture of speechuk
dc.titleКомпетентнісний підхід до педагогічного коригування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeCompetence-based approach to pedagogical correction of sound culture of preschool children’s speechuk
dc.title.alternativeКомпетентностный подход к педагогическому корректировки звуковой культуры речи детей старшего дошкольного возрастаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borova Valentyna Evgenivna.pdf280.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.