Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6074
Title: Компетентнісний підхід до педагогічного коригування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку
Other Titles: Competence-based approach to pedagogical correction of sound culture of preschool children’s speech
Компетентностный подход к педагогическому корректировки звуковой культуры речи детей старшего дошкольного возраста
Authors: Борова, Валентина Євгенівна
Borova, Valentyna Evgenivna
Борова, Валентина Евгеньевна
Keywords: звукова культура мовлення
компетентнісний підхід до коригування звукової культури мовлення
компетенція
компетентність
заклад дошкільної освіти
діти старшого дошкільного віку
звуковая культура речи
компетентностный подход к коррекции звуковой культуры речи
компетенция
компетентность
заведение дошкольного образования
дети старшего дошкольного возраста
sound culture of speech
competence
a preschool educational institution
senior preschool child
competency
competence-based approach to the correction of sound culture of speech
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Борова В. Є. Компетентнісний підхід до педагогічного коригування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку / В. Є. Борова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 33-38.
Abstract: У статті розкрито сутність понять «компетентність», «компетенція», «компетентнісний підхід», «мовленнєва компетенція», «мовна компетенція». Визначено, що у структурі компетентності виокремлюють мотиваційний, когнітивний, діяльнісний компоненти. В статье раскрыта сущность понятий «компетентность», «компетенция», «компетентностный подход», «речевая компетенция »,« языковая компетенция ». Определено, что в структуре компетентности выделяют мотивационный, когнитивный, деятельностный компоненты. The article describes the essence of the concepts "competence", "competence", "competence approach", "speech competence "," language competence ". It is determined that in the structure of competencies are distinguished motivational, cognitive, activity components.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6074
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borova Valentyna Evgenivna.pdf280.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.