Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6067
Назва: Зміст професійно-мобілізаційної компетентності майбутніх соціальних працівників
Інші назви: Содержание профессионально-мобилизационной компетентности будущих социальных работников
The content of the future social workers’ professional mobilization competence
Автори: Богданова, Інна Михайлівна
Богданова, Инна Михайловна
Bohdanova, Inna Mikhailivna
Ключові слова: професійно-мобілізаційна компетентність
особистісна змобілізованість
індивідуальний потенціал
профессионально-мобилизационная компетентность
личностная змобилизованость
индивидуальный потенциал
professional mobilization competence
personal mobilization
individual potential
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Богданова І. М. Зміст професійно-мобілізаційної компетентності майбутніх соціальних працівників / І. М. Богданова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 20-25.
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає у визначенні сутності і структури феномена «професійно-мобілізаційна компетентність соціального працівника» та виявленні педагогічних умов формування. Для вирішення поставлених завдань використано комплекс методів: теоретичні методи: аналіз психолого-педагогічної теорії і практики вищої соціально-педагогічної освіти, власної викладацької діяльності та стандартів вищої освіти за спеціальністю 231 «Соціальна робота»; емпіричні методи: діагностичні, обсерваційні. Цель статьи заключается в определении сущности и структуры феномена «профессионально-мобилизационная компетентность социального работника" и выявлении педагогических условий формирования. Для решения поставленных задач использован комплекс методов: теоретические методы: анализ психолого-педагогической теории и практики высшей социально-педагогического образования, собственной преподавательской деятельности и стандартов высшего образования по специальности 231 «Социальная работа»; эмпирические методы: диагностические, обсервационные. The purpose of the article is to determine the nature and structure of the phenomenon called «professional mobilization competence of a social worker» as well as to identify the pedagogical conditions facilitating its development. A set of methods was used to solve the assigned tasks: theoretical methods: the analysis of psychological and pedagogical theory and practice of higher social and pedagogical education, the analysis of personal teaching activity and higher education standards in the specialty 231 «Social Work»; empirical methods: diagnostic, observational.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6067
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogdanova Inna.pdf249.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.