Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6067
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогданова, Інна Михайлівна-
dc.contributor.authorБогданова, Инна Михайловна-
dc.contributor.authorBohdanova, Inna Mikhailivna-
dc.date.accessioned2020-01-23T11:51:18Z-
dc.date.available2020-01-23T11:51:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБогданова І. М. Зміст професійно-мобілізаційної компетентності майбутніх соціальних працівників / І. М. Богданова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 20-25.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6067-
dc.description.abstractМета статті полягає у визначенні сутності і структури феномена «професійно-мобілізаційна компетентність соціального працівника» та виявленні педагогічних умов формування. Для вирішення поставлених завдань використано комплекс методів: теоретичні методи: аналіз психолого-педагогічної теорії і практики вищої соціально-педагогічної освіти, власної викладацької діяльності та стандартів вищої освіти за спеціальністю 231 «Соціальна робота»; емпіричні методи: діагностичні, обсерваційні. Цель статьи заключается в определении сущности и структуры феномена «профессионально-мобилизационная компетентность социального работника" и выявлении педагогических условий формирования. Для решения поставленных задач использован комплекс методов: теоретические методы: анализ психолого-педагогической теории и практики высшей социально-педагогического образования, собственной преподавательской деятельности и стандартов высшего образования по специальности 231 «Социальная работа»; эмпирические методы: диагностические, обсервационные. The purpose of the article is to determine the nature and structure of the phenomenon called «professional mobilization competence of a social worker» as well as to identify the pedagogical conditions facilitating its development. A set of methods was used to solve the assigned tasks: theoretical methods: the analysis of psychological and pedagogical theory and practice of higher social and pedagogical education, the analysis of personal teaching activity and higher education standards in the specialty 231 «Social Work»; empirical methods: diagnostic, observational.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійно-мобілізаційна компетентністьuk
dc.subjectособистісна змобілізованістьuk
dc.subjectіндивідуальний потенціалuk
dc.subjectпрофессионально-мобилизационная компетентностьuk
dc.subjectличностная змобилизованостьuk
dc.subjectиндивидуальный потенциалuk
dc.subjectprofessional mobilization competenceuk
dc.subjectpersonal mobilizationuk
dc.subjectindividual potentialuk
dc.titleЗміст професійно-мобілізаційної компетентності майбутніх соціальних працівниківuk
dc.title.alternativeСодержание профессионально-мобилизационной компетентности будущих социальных работниковuk
dc.title.alternativeThe content of the future social workers’ professional mobilization competenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bogdanova Inna.pdf249.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.