Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6061
Назва: Підготовленість фахівця до професійної рефлексії у діяльності як параметр його конкурентоздатності
Інші назви: Preparedness of a Specialist for professional reflection in activity as a parameter of his / her competitiveness
Автори: Кічук, Надія Василівна
Kichuk, Nadiya Vasylivna
Ключові слова: рефлексія
професійна рефлексія
майбутній фахівець
конкурентоздатність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кічук Н. В. Підготовленість фахівця до професійної рефлексії у діяльності як параметр його конкурентоздатності / Н. В. Кічук // // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 15-19.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено деякі аспекти феноменології професійної рефлексії дотично особистісно-професійного призначення педагога у сучасному суспільстві. Відзначено, що професійна рефлексія, як психолого-педагогічне явище, перебуває у фокусі дослідницького пошуку науковців, що зумовило наявність різнопланових тлумачень та підходів до його визначення івивчення. Обґрунтовано доцільність осмислити здатність студента до професійної рефлексії в якості системоутворювального чинника конкурентноздатності в особистісно-професійному вимірі. The article draws special attention to some aspects of the phenomenology of professional reflection in compliance with the personality-centred professional target of the teacher in modern society. It is noted that professional reflection, as a psychological and pedagogical phenomenon, is in the focus of scientists’ explorative search, which caused the appearance of diverse interpretations and approaches to its definition and study. The expediency of comprehending a student’s capability for professional reflection as a systemforming factor of competitiveness within the personality-centred professional dimension has been substantiated. Some common and distinct semantic features of the concepts “competitiveness” and “competitiveness” have been emphasized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6061
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kichuk Nadia.pdf254.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.