Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6061
Title: Підготовленість фахівця до професійної рефлексії у діяльності як параметр його конкурентоздатності
Other Titles: Preparedness of a Specialist for professional reflection in activity as a parameter of his / her competitiveness
Подготовленность специалиста к профессиональной рефлексии в деятельности как параметр его конкурентоспособности
Authors: Кічук, Надія Василівна
Кичук, Надежда Васильевна
Kichuk, Nadiya Vasylivna
Keywords: рефлексія
професійна рефлексія
майбутній фахівець
конкурентоздатність
рефлексия
профессиональная рефлексия
будущий специалист
конкурентоспособность
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кічук Н. В. Підготовленість фахівця до професійної рефлексії у діяльності як параметр його конкурентоздатності / Н. В. Кічук // // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 15-19.
Abstract: У статті висвітлено деякі аспекти феноменології професійної рефлексії дотично особистісно-професійного призначення педагога у сучасному суспільстві. Відзначено, що професійна рефлексія, як психолого-педагогічне явище, перебуває у фокусі дослідницького пошуку науковців, що зумовило наявність різнопланових тлумачень та підходів до його визначення івивчення. Обґрунтовано доцільність осмислити здатність студента до професійної рефлексії в якості системоутворювального чинника конкурентноздатності в особистісно-професійному вимірі. В статье освещены некоторые аспекты феноменологии профессиональной рефлексии касательно личностно-профессионального назначения педагога в современном обществе. Отмечено, что профессиональная рефлексия, как психолого-педагогическое явление, находится в фокусе исследовательского поиска ученых, обусловило наличие разноплановых толкований и подходов к его определению и изучение. Обоснована целесообразность осмыслить способность студента к профессиональной рефлексии в качестве системообразующего фактора конкурентоспособности в личностно-профессиональном измерении. The article draws special attention to some aspects of the phenomenology of professional reflection in compliance with the personality-centred professional target of the teacher in modern society. It is noted that professional reflection, as a psychological and pedagogical phenomenon, is in the focus of scientists’ explorative search, which caused the appearance of diverse interpretations and approaches to its definition and study. The expediency of comprehending a student’s capability for professional reflection as a systemforming factor of competitiveness within the personality-centred professional dimension has been substantiated. Some common and distinct semantic features of the concepts “competitiveness” and “competitiveness” have been emphasized.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6061
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kichuk Nadia.pdf254.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.