Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКічук, Надія Василівна-
dc.contributor.authorКичук, Надежда Васильевна-
dc.contributor.authorKichuk, Nadiya Vasylivna-
dc.date.accessioned2020-01-23T11:30:10Z-
dc.date.available2020-01-23T11:30:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКічук Н. В. Підготовленість фахівця до професійної рефлексії у діяльності як параметр його конкурентоздатності / Н. В. Кічук // // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 15-19.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6061-
dc.description.abstractУ статті висвітлено деякі аспекти феноменології професійної рефлексії дотично особистісно-професійного призначення педагога у сучасному суспільстві. Відзначено, що професійна рефлексія, як психолого-педагогічне явище, перебуває у фокусі дослідницького пошуку науковців, що зумовило наявність різнопланових тлумачень та підходів до його визначення івивчення. Обґрунтовано доцільність осмислити здатність студента до професійної рефлексії в якості системоутворювального чинника конкурентноздатності в особистісно-професійному вимірі. В статье освещены некоторые аспекты феноменологии профессиональной рефлексии касательно личностно-профессионального назначения педагога в современном обществе. Отмечено, что профессиональная рефлексия, как психолого-педагогическое явление, находится в фокусе исследовательского поиска ученых, обусловило наличие разноплановых толкований и подходов к его определению и изучение. Обоснована целесообразность осмыслить способность студента к профессиональной рефлексии в качестве системообразующего фактора конкурентоспособности в личностно-профессиональном измерении. The article draws special attention to some aspects of the phenomenology of professional reflection in compliance with the personality-centred professional target of the teacher in modern society. It is noted that professional reflection, as a psychological and pedagogical phenomenon, is in the focus of scientists’ explorative search, which caused the appearance of diverse interpretations and approaches to its definition and study. The expediency of comprehending a student’s capability for professional reflection as a systemforming factor of competitiveness within the personality-centred professional dimension has been substantiated. Some common and distinct semantic features of the concepts “competitiveness” and “competitiveness” have been emphasized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk
dc.subjectмайбутній фахівецьuk
dc.subjectконкурентоздатністьuk
dc.subjectрефлексияuk
dc.subjectпрофессиональная рефлексияuk
dc.subjectбудущий специалистuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.titleПідготовленість фахівця до професійної рефлексії у діяльності як параметр його конкурентоздатностіuk
dc.title.alternativePreparedness of a Specialist for professional reflection in activity as a parameter of his / her competitivenessuk
dc.title.alternativeПодготовленность специалиста к профессиональной рефлексии в деятельности как параметр его конкурентоспособностиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kichuk Nadia.pdf254.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.