Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5995
Назва: Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії
Інші назви: Pedagogical conditions of preparation of future physical education teachers for individual work with students in the conditions of inclusion
Автори: Щекотиліна, Наталя Федорівна
Shchekotylina, Natalia Fedorivna
Ключові слова: майбутні учителів фізичної культури
підготовка вчителів фізкультури
готовність вчителя фізичної культури
включення вчителя в діяльність
диференціація у фізичному вихованні
індивідуальна робота
педагогічні умови
моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури
future teachers of physical culture
training of physical education teachers
readiness of the teacher of physical culture
inclusion of the teacher in activity
differentiation in physical education
individual work
pedagogical conditions
models of preparation of future teachers of physical culture
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Щекотиліна Н. Ф. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталя Федорівна Щекотиліна; наук. кер. О. А. Галіцан; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2019. – 260 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена тим, що входження України в Європейський союз зумовлює потребу зміни світоглядних координат суспільства щодо проблем людей з обмеженими можливостями фізичного, психічного та соціального здоров’я. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні й експериментальній апробації педагогічних умов і моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії. The relevance of the study is due to the fact that Ukraine's accession to the European Union necessitates a change in the outlook of society in relation to the problems of people with physical, mental and social disabilities. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimental approbation of pedagogical conditions and model of preparation of future teachers of physical culture for individual work with students in the conditions of inclusion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5995
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchekotylina Natalia Fedorivna.pdf1.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Shchekotylina Natalia Fedorivna Model.pdf140.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.