Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5980
Назва: Активізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогу
Автори: Лаврентьєва, О. О.
Ключові слова: методологічна рефлексія
навчальний діалог
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лаврентьєва О. О. Активізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогу / О. О. Лаврентьєва // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 95-100.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються питання змісту й характеру методологічної рефлексії, що має бути сформована в майбутнього вчителя з метою усвідомлення й осмислення ним педагогічних явищ, створення образу нескінченно можливої педагогічної реальності; показано можливості навчального діалогу в активізації методологічної рефлексії у студентів; наведено типологію вправ; розкрито шляхи реалізації принципу критичного насичення навчальною інформацією в організації навчального діалогу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5980
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lavrentieva.pdf509.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.