Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5980
Title: Активізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогу
Authors: Лаврентьєва, О. О.
Keywords: методологічна рефлексія
навчальний діалог
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Лаврентьєва О. О. Активізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогу / О. О. Лаврентьєва // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 95-100.
Abstract: У статті розкриваються питання змісту й характеру методологічної рефлексії, що має бути сформована в майбутнього вчителя з метою усвідомлення й осмислення ним педагогічних явищ, створення образу нескінченно можливої педагогічної реальності; показано можливості навчального діалогу в активізації методологічної рефлексії у студентів; наведено типологію вправ; розкрито шляхи реалізації принципу критичного насичення навчальною інформацією в організації навчального діалогу.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5980
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lavrentieva.pdf509.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.