Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5980
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лаврентьєва, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T13:51:59Z | - |
dc.date.available | 2020-01-21T13:51:59Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Лаврентьєва О. О. Активізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогу / О. О. Лаврентьєва // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 95-100. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5980 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються питання змісту й характеру методологічної рефлексії, що має бути сформована в майбутнього вчителя з метою усвідомлення й осмислення ним педагогічних явищ, створення образу нескінченно можливої педагогічної реальності; показано можливості навчального діалогу в активізації методологічної рефлексії у студентів; наведено типологію вправ; розкрито шляхи реалізації принципу критичного насичення навчальною інформацією в організації навчального діалогу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | методологічна рефлексія | uk |
dc.subject | навчальний діалог | uk |
dc.title | Активізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогу | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lavrentieva.pdf | 509.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.