Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5980
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаврентьєва, О. О.-
dc.date.accessioned2020-01-21T13:51:59Z-
dc.date.available2020-01-21T13:51:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛаврентьєва О. О. Активізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогу / О. О. Лаврентьєва // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 95-100.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5980-
dc.description.abstractУ статті розкриваються питання змісту й характеру методологічної рефлексії, що має бути сформована в майбутнього вчителя з метою усвідомлення й осмислення ним педагогічних явищ, створення образу нескінченно можливої педагогічної реальності; показано можливості навчального діалогу в активізації методологічної рефлексії у студентів; наведено типологію вправ; розкрито шляхи реалізації принципу критичного насичення навчальною інформацією в організації навчального діалогу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодологічна рефлексіяuk
dc.subjectнавчальний діалогuk
dc.titleАктивізація методологічної рефлексії в майбутніх учителів засобами навчального діалогуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lavrentieva.pdf509.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.