Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5957
Назва: Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти
Автори: Vaskivska, H. O.
Васьківська, Г. О.
Ключові слова: зміст освіти
структура
системний підхід
система знань про людину
старшокласник
цілісність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Васьківська Г. О. Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти / Г. О. Васьківська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 34-39.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено теоретико-методологічні засади формування змісту освіти в старшій школі з огляду на людинознавчі аспекти. Розглянуто наукові трактування поняття «зміст освіти». Обґрунтовано важли- вість системного підходу в процесі формування змісту освіти загалом і конструювання системи знань про лю- дину зокрема. Зосереджено увагу на проблемі формування системи знань про людину в учнів старшої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5957
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vaskivska.docx85.19 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.