Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5957
Title: Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти
Authors: Vaskivska, H. O.
Васьківська, Г. О.
Keywords: зміст освіти
структура
системний підхід
система знань про людину
старшокласник
цілісність
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Васьківська Г. О. Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти / Г. О. Васьківська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 34-39.
Abstract: У статті окреслено теоретико-методологічні засади формування змісту освіти в старшій школі з огляду на людинознавчі аспекти. Розглянуто наукові трактування поняття «зміст освіти». Обґрунтовано важли- вість системного підходу в процесі формування змісту освіти загалом і конструювання системи знань про лю- дину зокрема. Зосереджено увагу на проблемі формування системи знань про людину в учнів старшої школи.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5957
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vaskivska.docx85.19 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.