Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5957
Title: | Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти |
Authors: | Vaskivska, H. O. Васьківська, Г. О. |
Keywords: | зміст освіти структура системний підхід система знань про людину старшокласник цілісність |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Васьківська Г. О. Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти / Г. О. Васьківська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 34-39. |
Abstract: | У статті окреслено теоретико-методологічні засади формування змісту освіти в старшій школі з огляду на людинознавчі аспекти. Розглянуто наукові трактування поняття «зміст освіти». Обґрунтовано важли- вість системного підходу в процесі формування змісту освіти загалом і конструювання системи знань про лю- дину зокрема. Зосереджено увагу на проблемі формування системи знань про людину в учнів старшої школи. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5957 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vaskivska.docx | 85.19 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.