Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVaskivska, H. O.-
dc.contributor.authorВаськівська, Г. О.-
dc.date.accessioned2020-01-21T09:50:49Z-
dc.date.available2020-01-21T09:50:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВаськівська Г. О. Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти / Г. О. Васьківська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 34-39.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5957-
dc.description.abstractУ статті окреслено теоретико-методологічні засади формування змісту освіти в старшій школі з огляду на людинознавчі аспекти. Розглянуто наукові трактування поняття «зміст освіти». Обґрунтовано важли- вість системного підходу в процесі формування змісту освіти загалом і конструювання системи знань про лю- дину зокрема. Зосереджено увагу на проблемі формування системи знань про людину в учнів старшої школи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectзміст освітиuk
dc.subjectструктураuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectсистема знань про людинуuk
dc.subjectстаршокласникuk
dc.subjectцілісністьuk
dc.titleТеоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспектиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vaskivska.docx85.19 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.