Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5889
Назва: Наступність під час пропедевтики навчання елементів теорії ймовірностей та математичної статистики
Інші назви: Continuity in the propaedeutics of teaching elements of probability theory and mathematical statistics
Преемственность во время пропедевтики обучения элементов теории вероятностей и математической статистики
Автори: Іванова, Світлана Володимирівна
Ivanova, Svitlana Volodymyrivna
Иванова, Светлана Владимировна
Урум, Галина Дмитрівна
Urum, Galina Dmytrivna
Урум, Галина Дмитриевна
Ткачук, Н. М.
Ключові слова: початкова школа
базова школа
пропедевтика
теорія ймовірності
математична статистика
евристичні методи
начальная школа
базовая школа
пропедевтика
теория вероятности
математическая статистика
эвристические методы
elementary school
basic school
propaedeutics.
probability theory
mathematical statistics
heuristic methods
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во «Ранок»
Бібліографічний опис: Іванова С. В. Наступність під час пропедевтики навчання елементів теорії ймовірностей та математичної статистики / С. В. Іванова, Г. Д. Урум, Н. М. Ткачук // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 96-98.
Короткий огляд (реферат): Виділено три напрямки пропедевтики елементів стохастики при компетентнісно-орієнтованому навчанні в початковій і базової школі. Рекомендовані евристичні методи для реалізації цієї пропедевтики.Three propaedeutics directions of stochastics elements in competenceoriented teaching in elementary and elementary school are distinguished. Heuristic methods for implementing these propaedeutics are recommended. Выделены три направления пропедевтики элементов стохастики при компетентностно-ориентированном обучении в начальной и базовой школе. Рекомендованы эвристические методы для реализации этой пропедевтики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5889
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova Svitlana, Urum Galyna.pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.