Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5889
Title: Наступність під час пропедевтики навчання елементів теорії ймовірностей та математичної статистики
Other Titles: Continuity in the propaedeutics of teaching elements of probability theory and mathematical statistics
Преемственность во время пропедевтики обучения элементов теории вероятностей и математической статистики
Authors: Іванова, Світлана Володимирівна
Ivanova, Svitlana Volodymyrivna
Иванова, Светлана Владимировна
Урум, Галина Дмитрівна
Urum, Galina Dmytrivna
Урум, Галина Дмитриевна
Ткачук, Н. М.
Keywords: початкова школа
базова школа
пропедевтика
теорія ймовірності
математична статистика
евристичні методи
начальная школа
базовая школа
пропедевтика
теория вероятности
математическая статистика
эвристические методы
elementary school
basic school
propaedeutics.
probability theory
mathematical statistics
heuristic methods
Issue Date: 2019
Publisher: Вид-во «Ранок»
Citation: Іванова С. В. Наступність під час пропедевтики навчання елементів теорії ймовірностей та математичної статистики / С. В. Іванова, Г. Д. Урум, Н. М. Ткачук // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 96-98.
Abstract: Виділено три напрямки пропедевтики елементів стохастики при компетентнісно-орієнтованому навчанні в початковій і базової школі. Рекомендовані евристичні методи для реалізації цієї пропедевтики.Three propaedeutics directions of stochastics elements in competenceoriented teaching in elementary and elementary school are distinguished. Heuristic methods for implementing these propaedeutics are recommended. Выделены три направления пропедевтики элементов стохастики при компетентностно-ориентированном обучении в начальной и базовой школе. Рекомендованы эвристические методы для реализации этой пропедевтики.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5889
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Svitlana, Urum Galyna.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.