Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.contributor.authorИванова, Светлана Владимировна-
dc.contributor.authorУрум, Галина Дмитрівна-
dc.contributor.authorUrum, Galina Dmytrivna-
dc.contributor.authorУрум, Галина Дмитриевна-
dc.contributor.authorТкачук, Н. М.-
dc.date.accessioned2020-01-15T12:53:20Z-
dc.date.available2020-01-15T12:53:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІванова С. В. Наступність під час пропедевтики навчання елементів теорії ймовірностей та математичної статистики / С. В. Іванова, Г. Д. Урум, Н. М. Ткачук // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 96-98.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5889-
dc.description.abstractВиділено три напрямки пропедевтики елементів стохастики при компетентнісно-орієнтованому навчанні в початковій і базової школі. Рекомендовані евристичні методи для реалізації цієї пропедевтики.Three propaedeutics directions of stochastics elements in competenceoriented teaching in elementary and elementary school are distinguished. Heuristic methods for implementing these propaedeutics are recommended. Выделены три направления пропедевтики элементов стохастики при компетентностно-ориентированном обучении в начальной и базовой школе. Рекомендованы эвристические методы для реализации этой пропедевтики.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во «Ранок»uk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectбазова школаuk
dc.subjectпропедевтикаuk
dc.subjectтеорія ймовірностіuk
dc.subjectматематична статистикаuk
dc.subjectевристичні методиuk
dc.subjectначальная школаuk
dc.subjectбазовая школаuk
dc.subjectпропедевтикаuk
dc.subjectтеория вероятностиuk
dc.subjectматематическая статистикаuk
dc.subjectэвристические методыuk
dc.subjectelementary schooluk
dc.subjectbasic schooluk
dc.subjectpropaedeutics.uk
dc.subjectprobability theoryuk
dc.subjectmathematical statisticsuk
dc.subjectheuristic methodsuk
dc.titleНаступність під час пропедевтики навчання елементів теорії ймовірностей та математичної статистикиuk
dc.title.alternativeContinuity in the propaedeutics of teaching elements of probability theory and mathematical statisticsuk
dc.title.alternativeПреемственность во время пропедевтики обучения элементов теории вероятностей и математической статистикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Svitlana, Urum Galyna.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.